środa, 20 sierpnia 2014

Komory na rzeczy

Dzisiejszy wpis pragnę poświęcić szafom do zabudowy, których jestem wielką zwolenniczką. Z racji tego, że kupiony przeze mnie i mojego męża dom ma dość specyficzny plan, a ja chciałam zakupić właśnie takie szafy wnękowe, to pojawił się mały problem ze znalezieniem firmy, która zrobiłaby nam szafy na dość nietypowy wymiar. Co prawda na rynku istnieje wiele firm zajmujących się tego typu usługami, jednak wymiary jakie nasze szafy musiały uzyskać były naprawdę rzadko spotykane. Dlatego też często spotykaliśmy się z odmową, bowiem wiele firm nie chciało podjąć się tak nietypowego wykonania szaf wnękowych, przy tak małej ich ilości. Myślę, że gdyby było to większe zamówienie, to było by łatwiej z jego wykonaniem. Na szczęście w końcu udało nam się znaleźć firmę, która podjęła się tego zadania. Ale powiem Wam, że pan, który przyjechał pobrać pomiary nieźle nas nastraszył. Twierdził bowiem, że mogą pojawić się jakieś problemy techniczne, które uniemożliwią stworzenie jednej z szaf, na której zależało nam tak naprawdę najbardziej.


Przy odbiorze dowiedzieliśmy się, że faktycznie pojawiły się jakieś komplikacje, ale, że udało się zastosować jakieś nowe rozwiązanie i że powinno być dobrze. Po zamontowaniu wszystkich szaf wnękowych w naszym domu trochę je z mężem potestowaliśmy, by w razie jakichś niedociągnięć mieć jeszcze czas na ich usprawnienie. Okazało się jednak, że wszystko działa tak jak powinno, tak więc kolejny etap był za nami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz