sobota, 23 sierpnia 2014

Łazienkowych przygód ciąg dalszy

Wpis ten będzie niejako kontynuacją poprzedniego wpisu, ponieważ uznałam, że temat wart jest poświęcenia mu tych dwóch wpisów. Jak już wspominałam, po zamontowaniu niemal całkowitego wyposażenia naszej łazienki, należało zająć się jeszcze znalezieniem odpowiednich akcesoriów łazienkowych, takich jak dozowniki do mydła, podajniki na papier toaletowy, kosze na bieliznę i na pranie, dywaniki, uchwyty itd. Objechaliśmy z mężem wszystkie markety budowlane w naszym mieście, a nawet odwiedziliśmy wiele małych sklepików z akcesoriami łazienkowymi i nadal nie mogliśmy znaleźć takich, jakie by nam w pełni odpowiadały. Oczywiście zależało nam na dobrej jakości, na estetyce, ale również na trwałości. Ponadto, zależało nam na prostym, ale nie banalnym designie. Jak się okazało, znalezienie połączenia tych wszystkich cech graniczyło niemal z cudem.





W końcu pewnego wieczoru postanowiłam poszukać sklepów internetowych z tego typu akcesoriami. Co prawda, miałam wątpliwości co do tego czy jakość faktycznie będzie taka, jaką zapewnia producent i czy estetyka będzie dorównywała tej ze zdjęcia. Akcesoria, z jednego ze sklepów internetowych na które napotkałam, ostatecznie mnie przekonały. Były to bowiem dokładnie takie elementy, jakich szukałam. Jak tylko pokazałam je mężowi, który również się nimi zachwycił, postanowiłam zaryzykować i złożyłam zamówienie. Bo kilku dniach kurier przywiózł paczki, które niemal rozrywałam, taka byłam ciekawa czy zamówione produkty mnie nie rozczarują. Na szczęście tak się nie stało, akcesoria ze sklepu internetowego okazały się najładniejszymi jakie widzieliśmy, a oglądaliśmy ich naprawdę sporo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz